Saturday, September 12, 2009

so-called friend?


guess what??
i slept at 6 o'clock in the morning.
because i had a very very very sweeeet chat with mr.Rick
we chat from 12a.m to 6a.m
haahaa.
and today, i got up at around 1p.m.
finally, mr.Rick had bought his own lap top
and and and and
im the 1st to chat with him with the new lap top now
webcam-ing
wheeeeeeeeeeee


someone called me just now.
and talked to me for 1 hour
she told me "something" that made me cant stop laughing. *it's about another friend*
im curious...

am i really that fierce?
made you don't dare to talk to me.
Laugh-Out-Loud

im friendly,
but why??
why those girls don't dare to talk to me huh?
you can talk to me if you want
*you know who you are... :)


----------------------------

我真的好奇
是你们变了
还是一直以来,
只有我一个人一直在改变..
我觉得好陌生
以前...
他曾经是你最要好的朋友;
现在...
有可能你们在街上碰见了,
对方可能连招呼也不打就这样与你擦肩而过.
这就是朋友??
不认识我的人,他们都会向我朋友说我很串
就因为我没给你一个微笑,
你就在背后说我一连串的坏话.
去编一大篇的骗话
告诉全世界的人说我就是那么的串
有必要吗?
难道你要我二十四个小时...
笑眯眯地向身边的每一个人微笑???
可能那个时候,
你会去告诉别人说我有神经病.


不了解我,
就请不要随便去批评我好吗?

No comments:

Post a Comment